Tuesday, September 18, 2012

Jom bersihkan usus

Bertemu kembali buat sahabat-sahabat ummi semua..

Kali ini ummi nak ajak sahabat-sahabat semua untuk bersihkan usus. Kalau kereta pun kita hantar servis minyak hitam takkan usus kita yang dah bertahun-tahun guna tak nak serviskan...

Ya, kita buang air besar setiap hari, apa perlunya nak cuci usus! mungkin ada yang bertanya begitu. Beginilah ummi nak buat misalan,..suka tak makan perut lembu?..sedapkan kalau dibuat kerabu, pasti ramai yang sukakannya. Lembu makan rumput aje kan, tapi siapa yang pernah basuh perut/usus lembu tu, terukkan nak bersihkannya, perlukan air yang banyak untuk ia jadi putih bersih sehingga boleh dimakan.

Begitulah usus kita, bahkan lebih kotor lagi sebab kita makan macam-macam. Longkang kalau setakat jirus air je tapi tak disental, lama-lama pasti akan meninggalkan lumut dan bermacam kotoran yang melekat. Jika usus kita penuh dengan lemak-lemak dan bermacam benda yang melekat, menyebabkan penyerapan nutrien akan berkurang, jadi badan kita tak dapat sepenuhnya khasiat dari makanan yang diambil. Maka solutionnya usus kita perlukan satu bahan yang boleh membersih dan menanggalkan kotoran usus dengan segera dan tanpa mudarat. Biasanya proses ni orang panggil detoxification.

Di sini ummi nak perkenalkan HERB-LAX dari Shaklee yang bertindak lembut, selamat dan sangat berkesan dan tidak memudaratkan seperti produk-produk jamu dan lain-lain. Dicadangkan bersihkan usus dahulu sebelum memulakan sebarang vitamin. Hubungi ummi segera untuk dapatkan HERB-LAX dan PEK PERCUBAAN untuk sebulan.


Herb-lax dari daun Senna dan herba-herba lain dari 7 benua. Mengandungi serat, julap semulajadi, menggalakkan pembersihan yang lembut dan membantu proses semulajadi badan.






Hubungi ummi untuk sebarang pertanyaan, konsultasi dan harga istimewa.

Salam sayang,
Ummihannah

No comments:

Post a Comment