Monday, June 27, 2011

Bercakap tentang kualiti, mana buktinya?

Selamat bertemu kembali.

Seminggu dah ummi tak menulis di blog ni, banyak betul cabarannya...Kali ni ummi nak bincang dengan ibu-ibu dan sesiapa yang membaca entri ummi pada minggu ni tentang kualiti sesuatu vitamin dan bukti yang menyokong kekualitiannya!

Biasanya ramai antara kita yang ambil makanan tambahan berdasarkan rekemen oleh kengkawan...Ehh, baguslah produk ni,  awak ambil supplemen ni..elok sangat, doktor suruh ambik vitamin ni..tanpa berdasarkan bukti yang benar-benar konkrit yang menunjukkan vitamin itu benar-benar berkualiti. Bagi ibu-ibu dan buat semua wanita kita berhak memilih dan memberi yang terbaik buat badan kita. Memanglah semuanya nampak sama, tapi kita kena buat sedikit kajian...berapa banyak yang dihabiskan oleh syarikat untuk R&D, berapa banyak kajian dan ujian klinikal yang dibuat, adakah sains dibelakangnya yang mengesahkan ketulenannya, adakah benar-benar semulajadi, adakah dirujuk dan dikaji semula oleh pihak ketiga dan sebagainya...tetapi vitamin shaklee berbeza, tiada keraguan lagi, ada bukti yang jelas dan nyata tentang semua perkara tersebut.

Berikut kata-kata dari Dr. Bruce Miller :"Others may have the claim, but Shaklee has the proof!I've been approached by many vitamin companies, but I only support Shaklee. Shaklee has the highest level of integrity and science - with clinical results that have been published in peer-reviewed journals".

Sahabat semua..rajin-rajinkanlah mengkaji ya...maklumat boleh dapat melalui hujung jari je sekarang ni.Sat lagi ni ummi nak hantar alfalfa kat kawan ummi yang baru bersalin. Alfalfa ni alkali, bagi badan kita yang berasid kena seimbangkan dengan benda-benda yang beralkali, kalau lepas bersalin jadikan seperti jamu boleh mengecutkan rahim cepat, lawas buang air besar dan tak kembung.Klik gambar untuk tempahan.

Dapatkan pek percubaan ALFALFA (60biji) atau sebotol alfalfa pada harga istimewa..hubungi ummihannah untuk konsultasi dan keterangan lanjut.

salam sayang,
ummihannah

No comments:

Post a Comment